Metodologia
La nostra proposta metodològica es pot concretar en quatre aspectes principals: l'organització de l'espai per espais d'aprenentatge, l'organització de programacions didàctiques més específiques (música, psicomotricitat, experimentació…) en propostes i l'organització del temps en rutines.

Espais d'aprenentatge
Els espais de l'aula es distribueixen en zones diferenciades on se situen diferents espais al llarg del curs. El disseny de cadascun dels espais, la preparació del material i la situació estratègica dels objectes es desenvolupa tenint en compte els moments evolutius dels infants de cada grup i els seus interessos i necessitats.
Propostes
Presentem propostes durant el curs escolar. Les propostes estan vinculades a una forma determinada d'entendre i organitzar els processos d'ensenyament- aprenentatge. S'originen a partir d'un fet o una situació problemàtica que provoca interès, curiositat o perplexitat entre els infants.
Rutines
No només és necessari organitzar l'espai, sinó també el temps. Les rutines són situacions definides, sistemàtiques, amb un cert grau de ritualització, que es donen de forma regular al llarg de la jornada i en el transcurs dels dies. Per aquesta raó, en l'organització del temps es manté aquesta seqüenciació fixa dels diferents moments significatius.
Els moments significatius són el període d'entrada, el bon dia, els racons, l'hora de la fruita, el temps del joc- treball, l'hora de dinar i el conte. Cada un d'ells té les seves pròpies rutines i hàbits de funcionament, desenvolupant gran part dels continguts curriculars, sobretot els relacionats amb actituds, valors i normes.